woensdag 1 augustus 2018

Afscheidscadeau einde schooljaar

Ondertussen is het einde van het schooljaar al even geleden en is de vakantie al halfweg, maar toch wou ik het cadeautje dat ik dit jaar voor mijn kinderen maakte nog posten.
Ik heb er geen mooie foto's van gemaakt (vergeten), maar op de foto's die ik heb kan je het principe wel zien.

Met heel de school zijn we op 1 september 2017 het schooljaar ingevlogen als superhelden. Om in het thema te blijven maakte ik een mini superheld. Hiervoor gebruikte ik een glowstick en mini wiebeloogjes (beiden gekocht bij Action). De cape maakte ik van printpapier (Hema) en alles werd aan elkaar bevestigd met masking tape. Op de achterkant van de cape kleefde ik een tekstje (op foto nog niet geplakt, maar je ziet het tekstje op de foto eronder).



P.S. in de klas lazen de kinderen al regelmatig met 'grote' wiebeloogjes. Hun eigen wiebeloogjes als cadeau was dus extra leuk.


Geen opmerkingen: