zondag 30 september 2018

Deurversiering schooljaar 2018- 2019


 


      

Ik ben helemaal gek op de deur van mijn klas! Elke dag word ik super happy als ik de deur zie :)
Het startthema op onze school was dit jaar 'Avontuur'. Elke leerkracht was verkleed als avonturier en we verwelkomden de kinderen terug op school voor een groot avontuur. Iedereen was vrij om te kiezen welke activiteiten je hier in de klas rond deed.

Elk jaar knutselen de kinderen een 'cadeautje' voor elkaars verjaardag. Dit knutselwerkje hang ik dan op in de klas en wie jarig is mag er dan eentje kiezen om mee te nemen. Dit jaar knutselden we gekke monster pompoms (met wol, foam, pijpenragers, strijkparels en gewone parels) voor elkaars verjaardag. Ik vond ze zo leuk dat ik ervoor koos om ze aan de deur te hangen. Ik nam van elk kind een foto als avonturier en zo rijden ze op hun monster door de jungle (tekeningen met krijtstift).
Wie jarig is mag een monster reserveren, op het einde van het jaar kan iedereen zijn/ haar cadeautje dan meenemen. Anders zou onze deur maar leeg worden ;).

Geen opmerkingen: