maandag 4 juli 2016

Workshop handlettering


Op 5 mei (I know het is al een eeuwigheid geleden) volgde ik een workshop handlettering bij Mino Papers Sweets in Gent. Ik volgde haar al een hele tijd op instagram en ik was van in het begin helemaal weg van haar mooie tekeningen en leuke ontwerpen. Je kan dan wel geloven hoe blij ik was toen ik deze workshop kon volgen! ;)
De workshop ging door in de inspirerende coworking space Likebirds . De lunch werd verzorgd door Foodlove .
Het was een hele gezellige en ontspannende voormiddag en ik leerde er fijne handlettering skills. Eigenlijk kan je niks verkeerd doen en is het een kwestie van proberen en tekenen :). Ondertussen kwam handlettering al verschillende keren van pas voor het maken van kaartjes, bedankjes, ...

Wil je zelf ook een workshop volgen? Inschrijven kan via de website van Mino Papers Sweet

Op pinterest maakte ik ondertussen ook een bord met handlettering inspiratie. Hier kan je een kijkje nemen.

P.S. School is mijn passie, maar ook zelf leuke dingen maken, leuke adresjes bezoeken, leuke workshops volgen, ... doe ik enorm graag. Mijn voornemen is om hier vaker een blogpost over te schrijven.

Geen opmerkingen: