maandag 4 juli 2016

Personal message in a bottle


Elk jaar geef ik op het einde van het schooljaar een cadeau aan mijn kapoenen. Via de school mogen we een boek kiezen om cadeau te geven. Super leuk, maar nog net iets te onpersoonlijk ;). Dit schooljaar had ik echt een top klas. Deze top kinderen verdienden wel iets extra. Ik maakte voor ieder kind een persoonlijke boodschap in een fles. De letters van ieders naam gebruikte ik om talenten en positieve eigenschappen en momenten in de brief te verwerken. Het flesje pimpte ik met masking tape, confetti en een leuke zelf getekende handlettering quote. Heel simpel en zeg nu zelf, iedereen wil toch eens een boodschap in een fles krijgen ;)

PS. Omdat ik wekelijks heel veel tijd steek in het beantwoorden van mailtjes en doorsturen van bestanden heb ik besloten om er deze vakantie eens werk van te maken. Deze zomer probeer ik de bestanden via een link bij de blogpost bij te voegen zodat jullie het onmiddellijk kunnen downloaden.

1 opmerking:

Gietje zei

Ha, ik herken dat. Waar is de tijd dat ik alles doorstuurde :). Heel veel succes met het aanpassen van je blog. Kruipt ook behoorlijk wat tijd in!