dinsdag 21 april 2015

Indiaan zonder naam- stempel

Juffen en meesters die op pinterest zitten hebben het zeker en vast al gezien. Het 'Indiaan zonder naam' sjabloon.

Ook ik gebruik het in mijn klas. Op een houten kistje kleeft het sjabloon van 'Indiaan zonder naam'. Alle "verloren voorwerpen" zonder naam doen de kids in dit bakje. Potloden, slijpers, stiften, ... die op de grond lagen kunnen er in teruggevonden worden.

Blaadjes zonder naam hang ik tijdens het uitdelen aan het bord. De kids hebben tot het einde van de dag de tijd om te komen kijken of het blaadje van hen is.

Wanneer er geen naam op een werkblad staat, schrijf ik bovenaan 'naam?' .
Deze vakantie had ik opeens een idee. Gisteren was het klaar....

Tadaaa!!!! Een Indiaan zonder naam- stempel!!!! :)

Nu zal het niet alleen erg opvallen wanneer een kapoen zijn naam vergeet te schrijven. Het is ook erg leuk voor de juf (mezelf hihi ;)) om deze stempel te zetten bovenaan het werkblad.




Wil je zelf een indiaan zonder naam- stempel? Dan kan je deze bij mij bestellen. De stempel is 6,5 cm op 3 cm groot. Kijk hier hoe je kan bestellen.

Geen opmerkingen: