woensdag 4 februari 2015

Hoera voor het spel van de week!

HOERA!!!!

Vandaag heb ik de tweehonderdste mail gekregen met de vraag om het spel van de week door te sturen. :)

Woooooow! 200 juffen/meesters/... zijn in het bezit van het spel van de week (waarschijnlijk nog meer want  voor december was het bestand te downloaden via een dropbox link).


Ik vind het fantastisch dat zoveel juffen, meesters en scholen met het spel van de week willen werken. 

Sommige bloglezers sturen hun ervaringen via een mailtje. Dit vind ik super!

Graag wil ik jullie reactie... Hoe lukt het? Slaan de spelletjes aan? Beginnen de kinderen ze soms zelfstandig te spelen nadat ze aangebracht zijn? Hoe pakken jullie het aan? ...

Laat hieronder of onder de post van het 'spel van de week' jullie reactie achter. ;)



Deze 'Hoera in een doosje' maakte ik enkele weken geleden. Ideaal voor deze gelegenheid ;)

Geen opmerkingen: